Vilken miss!

För kropp o själv var det en bra miss, men för minnet var det en oroväckande miss... Jag trodde stenhårt att jag hade bokat in mig på ett Spinningpass Bas kl. 16.30 och gick snällt bort till Friskis. När jag kom dit och skulle stämpla in fanns inte det passet med så jag gick till disken och frågade om det verkligen var ett spinningpass halv fem och det var det allt. Dum som jag var stämplade jag in på det passet och det visade sig att det var ett Medelpass på 75 (!!!) minuter! Jag trodde jag skulle dö innan det ens hade startat... Men! Jag pallade faktiskt passet! La inte på så mycket motstånd bara hehe... Kunde kanske lagt på lite till, men då hade jag nog inte orkat alls.

Häpp! Nu ska jag komma på vad jag ska äta ikväll, sen blir det skräckis med S. Bilder från gårdagen kommer upp antingen ikväll eller vid ett senare tillfälle.

Puss o kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0