Allt är bara bläääääää...

Just nu känns det som att ingenting går min väg... Vi fick ytterligare ett projekt i skolan idag, jag har ingen motivation till volleybollen längre, helgens fest är inställd och vädret i Sverige har bestämt sig för att helt plötsligt bli råkallt och allmänt pissigt.

Jag visste om projektet vi fick, men inte att det skulle bli så stort! Jag och A började iallafall arbetet idag med att ställa oss vid torget i stan och intervjua folk. JAG HATAR ATT GÖRA ENKÄTER!!! Tack och lov var frågorna redan klara. Kreativiteten är INTE på topp nu för tiden.

Träningen idag var ju inte min bästa heller. Jag gick efter en timme... Jag har tappat motivationen totalt, men det har legat i luften ett tag nu. Jag känner att jag inte kan prioritera volleybollen längre, vilket jag egentligen inte borde gjort på hela hösten.

Just nu vill jag vara
 
I Portsmouth

Nya Zeeland

Eller hemma i Kungshamn

Det lutar mot att jag åker hem till kusten imorn och umgås med mina nära och kära. Jag känner att jag behöver det just nu...


Kommentarer
Postat av: Carrrrooo

SaKNAR DIG

2008-10-30 @ 23:33:08
Postat av: M

Lilla stumpan, ibland är det BARA SÅ TRIST!!Samma sak för mig den här helgen, jag ska bara plugga ( och gå på bio med Matilda), och ta det lugnt. Är ju pank, så det finns egentligen inget alternativ. Men vi får ta igen det nästa helg, då blir det väl nån slags fest iallafall, det röstar jag för iallafall! ;) Man får deppa ihop ett tag, om det hjälper en att boosta inför VÅRT ÄLSKADE UK!!!Can´t wait honey!Snart är vi dääär, iallafall för ett litet tag. Sen blir det fullt upp! Håller på att sammanställa enkätsvaren i snygga diagram nu, så det blir nog bra..;) Vi hörs snart, puss puss!

2008-10-31 @ 19:54:07
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/
Postat av: Karolina

hej tjejen :)

jag har inte varit i portsmouth. Nej du behover inget visum for att bo/jobba i England om du ar svensk medborgare och har ett EU pass. Det enda du behover gora nar du val flyttar hit ar att skaffa dig ett "National insurance number". Det ar som varat ID kort "typ". man maste ha det ifall man ska soka jobb.

jag langtar verkligen til Vegas. haha ja jag kommer sakert komma hem med massor av skor :D Wooo! ska du komma till England over jul eller kommer din kille till dig? hur ofta traffas ni?

ha en trevlig lordag :)

2008-11-01 @ 12:33:20
URL: http://karrociri.blogg.se/
Postat av: M

Hoho!Nu är det jag igen! Eftersom mobilen är död, får jag meddela mig på andra sätt. Borde egentligen sitta o plugga nu, men what the faaaack? Har iallafall jobbat på riktigt bra med enkätsammanställning och moment 4 i båda projekten, så liiite har det blivit gjort denna helg. Har även hälsat på farmor i Hjo o gått på High school musical 3 med Matilda. Gud så roligt!;) Du! Har du hört att Maarten o co kommer till Hester 28-30 nov?;);) ITS GONNA BE AWESOME, DUDE!!Jag stannar i stan o pluggar även imorrn, men är hemma imorrn kväll om du vill hänga. Annars ses vi på tisdag. Puss!

2008-11-02 @ 18:22:38
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0