Det är skillnad på regn och regn

Just nu sitter jag i mina föräldrars kök och spanar ut på regnet som öser ner utanför. Då slog det mig att det verkligen är skillnad på regn och regn! På sommaren när det är varmt ute och det regnar känns det inte lika jobbigt att vara ute när det regnar, men när det är höst och det blåser kallt är regnet pest och pina!
Dessutom känns det som att regnet i England på något sätt hör till. I sommras om det inte regnat på över en vecka blev jag nästan orolig! Som tack för omtanken fick jag ihållande regn i en vecka istället, men vet ni vad? Det gjorde faktiskt inget! England känns mer som England när det regnar, men sedan tackar jag ABSOLUT inte nej till sol!

Och det är verkligen som man säger.
Efter regn kommer solsken!

Tack för mig och dagens flumminlägg... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0