Hemma igen

Det var en väldans tårfylld Johanna som lämnade D vid tågstationen i Fareham imorse... Usch, det var jobbigare att lämna honom nu än förra gången... Nu dröjer det ju hela 8 veckor innan jag får se honom igen!!! Hur ska det då gå när vi ska vara ifrån varann i 5 hela månader??? AAAAHH! Det löser sig väl som allt annat här i livet!

Det var med nöd och näppe jag hann med tåget i morse! 2 minuter innan tåget skulle gå klampade vi in på fel plattform, så lite morgonmotion blev det allt! Men jag hann med tåget ändå... Även fast jag drog mig lite för attsingens vad jag ville stanna kvar i England. Sedan var det den sedvanliga stressen till flygplatsen och även på flygplatsen. SJÄLVKLART ska Ryanairs gater ligga allra längst bort i världens ände när man har bråttom... Flyget var lite försenat så det gjorde egentligen inget, men ändå! Det är inte lätt att varken gå fort eller springa i klackar...

Veckan har varit bra överlag, men D har jobbat alla dagar förutom helgen så det har varit lite segt emellanåt. Då har jag iofs passat på att leka med sötaste Sasha! Ds fina hund som annars är ensam hemma på dagarna. Smutsiga skor, hunddreggel och bollkastande har det varit i mängder! Jag har försökt att lära henne svenska också, men det har inte gått så bra... Är det verkligen så att djur förstår olika språk med?



Nu är jag alltså tillbaka i min lägenhet och packar upp min väska och fortsätter säljandet på Tradera. Har lagt upp lite t-shirts för nu ska skiten bort!!!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0