Ordniary friday

En fredag så lik många andra! Det är nog bara att vänja sig vid dessa trista fredagar... Var i skolan kl. 9 för att ta tag i projektet vi har framför oss! Jag, A och M ska utveckla min hemkommun, vilket kan bli väldans skoj! Ska bara ta tag i migsjälv och börja skriva så snart som möjligt så skiten blir gjord hehe! Har iallafall mailat lite kommunfolk och turistfolk så det ska allt bli bra dethär!


Ikväll planeras det filmkväll med tjejerna och S ska baka har det ryktats om! Vi får la se vad det blir av!

Imorgon är det seriepremiär och vi möter nykomlingarna Trollhättan som nog inte kommer bli ett lätt motstånd, men vi ska allt ta dem!!! Kl. 14.30 drar vi igång! Kom o kika vettja!

PoK

Kommentarer
Postat av: sandra

jag ska inte baka! mikaela snackar bara en massa :D

2008-10-03 @ 15:02:00
Postat av: Mikaela

Nähä!Jag snackar inte bara en massa!Jag har också hört att Sandra ska baka, till alla som vill ha!;) Sandra, sluta snacka skit och börja baka med dig istället! :D

2008-10-03 @ 17:05:11
Postat av: Miss J

drama på min blogg! I like!

2008-10-03 @ 18:38:47
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: Sandra

hm! om jag ska baka så får inte mikaela smaka! haha! o de rimma oxå!

2008-10-03 @ 18:43:04
Postat av: Sandra

Men oj jag skojade visst bara om allt, naturligtvis ska jag baaaaka en massa gott till Mikaela, när helst hon ha. Faktum är att jag ska baka scones, så det finns till henne när hon vaknar imorrn bitti. En liten trevlig dikt ska jag skriva också, som jag ska läsa till sconesen.

2008-10-04 @ 00:53:52
Postat av: Mikaela

Men hoppsan! Ser alla att SANDRA har skkrivit IGEN här, att hon visst vill baka scones till mig imorrn bitti?Ja men kära Sandra, det ska väl inte vara några problem? Inte från min sida iallafall. Trevligt! ;) Ses imorrn på stan för kaffe och planering inför kvällen. Tjarå flickor!

2008-10-04 @ 00:55:24
Postat av: Sandra - the real one

jag ser här till min fasa att någon har skrivit här i MITT NAMN. VAFALLS!!!

2008-10-04 @ 11:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0