Roma here I come!

Jag hade ett lustigt samtal med en italienare idag. Kl 10.00 ringde jag biljettkontoret i Rom angående biljetter till Roma - Inter på söndag. Han svarade på italienska i rasande tempo och jag var snabb med att säga, Parla inglese??? Knaglig engelska hade han och förklarade när jag frågat efter biljetterna att de inte får sälja Romas biljetter på nätet eller telefon. Man får gå till Romas affär och köpa biljetterna på plats, så det är det första målet på onsdag när vi landat!

Igår började jag packa så smått, men det är verkligen lika svårt varje gång! Ett par jeans, ett par svarta byxor, ett par leggins och massa tröjor har jag fått ner hittills. En lite finare klänning har det blivit också... Och 4 par skor... Räcker det kanske med 3? Det blir ju en del gåing så gympadojorna åker allt med! Jacka? Det räcker nog med en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0