Roma närmar sig!

Idag satt jag, mamma och syrran och gjorde ett grovt schema över vår resa till Rom som sker den 15 oktober!
Vi gick igenom vilka sevärdheter vi till se och så vidare och kom fram till en hel del... Men vi är där i 6 dagar så vi ska nog hinna med en hel del!
Förhoppningsvis (!!!) får vi tag på biljejtter till Roma - Inter som spelar på söndagen vilket hade varit utan dess like! Jag satt och sa att det hade varit fräckt om Roma eller Lazio hade spelat mot Inter under tiden vi är där, och till min stora glädje gör de det!!! Om jag så ska gå själv tänker jag gå!
Annat vi ska hinna med är Colosseum, Peterskyrkan, Vatikanmuseet, Sixtinska kapellet, Pantheon, Spanska trappan, Fontana di Trevi och en massa mer!
Packa ska jag också hinna med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0