Sjukaste drömmer EVER!!!

Snacka om att jag vaknade upp med lättnad imorse! Inatt drömde jag om att jagB och M hade kommit till Nya Zeeland för att plugga (vilket vi också ska, men inte än på ett tag). Vi hade inte lyckats hitta något hus att bo i, så när vi landade på flygplatsen i Nelson blev vi upphämtade av några militärer. Inte så fula heller, men ändå konstigt. Vi åkte med dem till deras läger som låg en bra bit utanför Nelson och fick träffa deras ledare som sa att vi var välkomna och behövda på lägret. Det visade sig att det var vår bostad, men att vi även skulle göra militärtjänst. På något vis var det vår praktik som vi alltså skulle göra samtidigt som vi gick i skolan. Mitt största bekymmer i drömmen var hur vi skulle ta oss till skolan, för lokalbussarna var tydligen väldigt dåliga.

Innan jag fick svar på det vaknade jag upp med en väldigt konstig känsla i kroppen... Tack o lov vaknade jag upp i Lidköping!!! Kanske var det en liten uppmaning till att börja ta tag i husletandet på Nya Zeeland så att vi verkligen har någonstans att bo när vi kommer dit???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0