Get to know me a bit better if you want...



FULLSTÄNDIGT NAMN:
Johanna Sofia Karlsson
SMEKNAMN : Jojo, Jo, Bäver
FAMILJ : Mor, far, syster och lilla Missan
INTRESSEN : Volleyboll, musik, film, blogga

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
SAKNAT NÅGON :
 Absofuckinglutley som Mr. Big hade sagt
ÅNGRAT NÅGOT: Ja. Pluggat för lite...
LJUGIT : Nope
SVIKIT NÅGON : Naj
KÄNNT DIG SÄMST: Ja
 GRÅTIT : Ja
SKRATTAT : Inte lika mycket som vanligt
VARIT SJUK : Faktiskt inte!
VARIT UTOMLANDS : Ja

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA :
Nu för tiden blir det en eller annan tår
SKRATTAR DU OFTA : Eh ja
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Trött, ångestladdad och ensam
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Relativt bra
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: O nej
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Nej

KÄRLEK!
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:
Absolut
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Förr blev jag det, men nu är jag svårfångad
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Alla är nog det vare sig man vill inse det eller inte
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Absolut
OM JA, VEM: Darren Handley
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : En kärleksmässigt, flera stycken kompismässigt!
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Javisst
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Absolut
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : Omtänksam och britt ;)
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Gärna några centimeter längre än mig
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Föredrar brunetter
FÅR DU MÅNGA KILLAR : Haha ne det vill jag inte påstå

DITT UTSEENDE:
BRUNETT ELLER BLONDIN:
Brunett
ÖGON FÄRG: Brun/gröna
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Medellångt påväg till långt!
SNYGG ELLER FUL: Lagom
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Ash... Finns väl alltid skavanker att ändra på, men inget jag har ångest över
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Det händer
ELLER TVÄRTOM? : Det händer det också
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Jo, men jag tog det absolut inte på allvar
HAR DU LÅNGA NAGLAR:  Inte för tillfället. Svårt med tanke på volleybollen
SMINKAR DU DIG: Ytterst lite. Slår jag på stort blir det mascara och eyeliner
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN ? Märks knappt någon skillnad. Fransarna blir mer markerade med mascara
SÄMSTA KOMMENTAR DU FÅTT : Den glömde jag nog lika fort jag fick den...

Kommentarer
Postat av: Karolina

hej!

:) vad kul att veta att jag inte e den enda som e galen nog att lamna allt for karleken ;)

vart i england ar det du ska flytta? Jag hjalper garna till med tips och rad. det e bara att fraga pa :)ha en trevlig kvall du med :D

2008-10-26 @ 22:47:12
URL: http://karrociri.blogg.se/
Postat av: M

Haha, den där bilden känner jag allt igen. Sista lördagen i P-mouth för den säsongen, jo jag tackar jag!:)

Det blir ingen mer halloweenfest för mig, jag är luspank och MÅSTE ägna den kommande helgen åt att plugga, det har blivit alldeles för lite av den varan än så länge, skäms M! =/ Nu är systrarna här och det händer mycket på en gång, men vi ses på onsdag kväll. SKRÄCKFILMSTAAAAJM!!!Puss puss, sötgurkan!

2008-10-27 @ 17:13:51
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0