Back in Svedala

Det känns så overkligt... Igår gjorde jag min sista dag på Golden Moments, och idag är jag tillbaka i Lidköping till verkligheten. Denna sommaren har varit den bästa i mitt liv. Jag har haft möjligheten att få ha en av de bästa praktikplatserna i världen, träffat många nya kompisar som jag kommer ha för livet, och sist men inte minst, träffat den finaste D som blev min. Det kändes väldigt tungt att lämna honom igår, men å andra sidan dröjer det inte länge tills jag får se hans underbara skepnad igen.

Igår var alltså sista dagen på Golden Moments, och som vanligt var det avtackning med kaka vid tio i fem. Till skillnad från vanliga avtackningar fick jag och M en speciell avskedspresent. Lillchefen hade spelat in en dokumentär om Golden Moments till oss! Snacka om att vi blev rörda och imponerade! Aldrig tidigare har en praktikant fått en sån fin avskedspresent! Det kändes så fruktansvärt overkligt att det var sista dagen. Jag tror inte jag har fattat det än...

 
The Swedish Team
 
Lillchefen
                                

Det var två mycket trötta och ledsna flickor som kom tillbaka till skolan i Lisch vid halv tolv snåret idag. Det var kul, men samtidigt konstigt att se klassen igen. Hade den förändrats något? Var det samma människor vi såg idag som vi lämnade i maj? Som tur var var det inte mycket som var förändrat. E hade skaffat sig lite attityd, men det högg jag snabbt tillbaka på. Stockholmsfjant...  

Kommentarer
Postat av: M

Ja, vad kan man säga?det känns inte det minsta kul det här...Men vi får se framåt, mot bättre tider på NZ, och sen tillbaka till vårt älskade UK. UK is the shiiit, woman!;) Nu ska jag äta dina smaskiga mjölkstuvade makaroner med falukorv, GÖTT!cheers, mate!

2008-09-11 @ 16:01:56
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0