Då bär det snart iväg!

Idag ska jag och A på en roadtrip till huvudstaden Stockholm. Det skär lite i hjärtat att åka till fel kust, men vad kan man göra när ett av ens favoritband i hela vida världen kommer på besök?
Vi ska alltså se Coldplay i Globen ikväll! Då D har Angelina Jolie som substitut när jag är borta får ju jag också hitta ett substitut! Mitt är Chris Martin... Bra val enligt mig!



Skolan flyter på och imorn har vi redovisning av vårt nyskapade företag. Jag kommer ju vara tröttare än tröttast, men det blir nog bra! Jag ska stå och ordbajsa lite om vår budget. Och tur är väl det, för det är det jag har jobbat med hela sommaren! Jag kallar mig numera en finanshaj...

Nej nu ska jag göra mig redo för huvudstaden! Platta håret o så...

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0