Här händer det saker!

Haha jag sitta still i Sverige en hel höst? Skulle inte tro det! Såhär ser agendan ut framöver innan jag sticker till Nya Zeeland för fortsatta studier:

* 24 september - 1 oktober / England för att hälsa på pojken och vännerna
* 15 oktober - 21 oktober / Rom med mamma och syrran för att njuta
* 25 november - 3 december / England med Mikaela för att hälsa på pojken och vännerna
* 15 december - 9 januari / Thailand med S för att sola och bada!!!



Efter Thailand bär det av till Nya Zeeland och Nelson för att avsluta studierna.

Så nu vet ni hur min höst ser ut! Ska hinna med att sälja av mig massa saker också... Har startat en auktion på Tradera idag! Klicka här för att ta er en kik.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0