I en annan del av Hester

En nackdel med att bo i kollektiv är att duscharna alltid ska vara upptagna när man vill ta sig en lång och skön dusch. Man är så inställd på det att när man kommer ner för alla miljoner trappsteg från mitt rum och det är upptaget känner man inte för att gå tillbaka. Istället för att snällt vänta utanför och hoppas på att den som är därinne snart är klar hoppar jag vidare till hus nummer 2 för att duscha. SJÄLVKLART är det upptaget där med. Sötaste M står i duschen och sjunger och det får hon... i några sekunder innan jag börjar skälla på henne att hon snart ska vara klar så att jag får hoppa in. Lydig som hon är gör hon inte mycket mer motstånd än att sjunga lite högre, men lämnar snart duschen för viktigare saker. Så som att torka håret och blogga lite! När jag var klar med min dusch kom jag på att jag har en hemskt lång väg tillbaka till min träkoja... Duschen är  belägen på bottenvåningen av nummer två och mitt rum är beläget på toppen av nummer åtta... Många och tunga steg blev det innan jag kom fram...
Eftersom M nu var så snäll så kanske det dyker upp en glass till henne när jag går till tvåan igen för att dricka lite vin. Sen bär det av till the Registry där det förhoppningsvis blir lite mysiga drinkar och bra musik.
Eller nej nej... Vatten så klart... Vatten is da shit som gäller hela kvällen! Ehum...

PoK

Kommentarer
Postat av: M

VAR TOG MIN GLASS VÄGEN URSÄKTA MIG!!?;) Det går dock liiika bra att överlämna glassen ikväll, när vi ska mysa framför en film. Och lite chips vore gott. Och chokladpudding. Tack sweetie!

2008-09-03 @ 13:32:41
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/
Postat av: Jayjay

Haha, söta ni e mot varann da ;) Ni verkar ha d najs dar borta... Förstar om ni inte vill hem.. Skulle du me till Italy? Ses snart i plugget! woohooo :D elle inte..

2008-09-03 @ 20:34:19
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0