Katastrof!

Asså det är ju alldeles för lite bilder på den här bloggen... Tycker ni inte det?

Ändring blir det iallafall snart! Inte ikväll för då ska jag och D på däjt för sista gången på ett tag.

Imorn bär det av hem till Svea och jag vill verkligen inte hem... MINA KLÄDER HAR JU INTE ENS TORKAT!!! Kan ju inte åka hem med blöt tvätt... Nej, det blir till att stanna serrö!

Muppdag på jobbet idag igen. Ingen dator ledig till mig i den svenska marknaden så jag får leka britt idag igen. Kanske är bra för mig att göra för vem vet? Kanske blir det brittiskt medborgarskap i framtiden? Ja gott folk... Sådanahär tankar får man när det inte är mycket att göra på jobbet och till råga på allt är lillchefen på lekhumör så då blir det outflipping ALLAN i lunchrummet. Han har även fått för sig att han ska filma allt på jobbet så nu har han mig halvfallandes ner på golvet i sin kamera. Roligt där...

PoK

Kommentarer
Postat av: M

Nej, dumt. Låt oss stanna. Strunta i allt vad Lisch heter...UK är ju sååå mycket bättre. Fast, det var ju den där oxfilén som hägrade. O X-files Maraton. Men just inte så mycket mer. Eller?;) Hoppas ni hade en kanoners kväll ikväll, det hade jag. Bra avslutning, om det nu finns nåt som heter det...Inte vet jag riktigt. Glad att jag har dig hemma iallfall, hade aldrig pallat annars...Kram på rej, goding!Imorrn ska vi lipa ikapp på bussen till London!

2008-09-09 @ 00:53:03
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0