Myslördag

Idag har vi haft en riktig slappdag! Vi lämnade inte huset förrän fyra. Vi åkte till Gunwarf för att ta en kaffe på Starbucks och åt lite mat på Strada. Tydligen ska vi aldrig gå dit igen för tycker inte om det stället längre. Synd, för dom har allt god mat! Å andra sidan väntar jag fortfarande på att han ska ta mig till den riktiga italienska restaurangen, men det blir nog inget med det denna gången.

Alldeles nyss gjorde jag chokladpudding som jag ska ha med till lillchefen senare ikväll. Han har sitt lilla hejdåparty och självklart ska han få celebert besök av mig!
 
Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig än... Jag har ju inte allt för mycket kläder med mig och någon shopping har det inte blivit av, men kanske blir det en sväng på måndag när D är på jobbet.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0