Nå? Hur var det??? COLDPLAY liksom!

Asså det var helt fantastiskt igår! Konserten var allt vad jag ville att den skulle vara. Och lite till! Coldplay levererade fullt ut! Enda nackdelen var väl att de inte spelade Shiver, men vem gråter när de iallafall spelade Fix You och Strawberry Swing.

Gåshuden var ett faktum från det första steget ut på scenen tills dess att jag kom hem till Lidköping vid tretiden och la mig i sängen tyst som en mus för att inte väcka S som sussade så sött.

Läste i aftonbladet idag att de inte gillade "Jordgubbsgungan" och att Coldplay försöker ändra om sin musik allt för mycket. SLÄNG ER I VÄGGEN! Bara för att ni lever tråkiga Svensson liv och inte vågar göra något radikalt i era liv. Fy skäms på er...

Tyvärr strejkade min kamera inne i Globen så några bra bilder blev det inte, men jag fick iallafall några bilder på min och mi compadre A som så sött lekte chafför för kvällen. Jag pallade en timme, sen var jag nära på att somna vid ratten, och det har jag hört att det inte ska vara bra.

                 

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0