Saknad

Att känna saknad måste vara den värsta känslan man någonsin kan känna. Att veta att man inte snabbt och lätt kan ta sig till den man tycker om och dessutom inte ha pratat med honom på några dagar gör känslan ännu värre. Hur mår han? Vad gör han?

Visst jag ser honom igen på onsdag, men det känns lite lustigt att åka dit och kanske inte ha pratat med honom på över en vecka om han envisas med att inte svara i telefonen innan dess...

Jag behöver min M hos mig nu för hon är den enda som förstår mig fullt ut, men hon är flera mil bort hos sin kära famlj och det unnar jag verkligen henne. På måndag är hon min, men det är långt kvar tills dess...

Ciao for now

Kommentarer
Postat av: M

2008-09-21 @ 22:57:28
Postat av: M

Åh, sötaste J!Saknad är för jävligt när det sätter in, och fasen att jag inte hunnit vara hos dig och kramas i helgen. So just let it be honey, imorrn har vi vår dejt och då ska det käkas oxfilé och mysas. Prata ska vi göra också, o färga hår så du är så snygg du bara kan när du åker på onsdag. Nu ska jag skicka godnatt-sms till dig. Helgen har för övrigt varit fullspäckad för mig, lite skönt att den är över. Puss½

2008-09-21 @ 22:59:54
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0