Snart bär det av igen...

Usch tillbaka till Sverige... Förstå mig rätt kära läsare, det är inte så att jag avskyr Sverige, men mycket av mitt liv finns här i England. Det har varit helt underbart att ha varit här! Träffa underbaraste D, sötaste A som jag druckit mycket kaffe med, S som saknar sin M väldans mycket, tokiga T som man har fått reda på ett och annat om och en massa annat roligt folk!
Igår var jag i City Center och shoppade lite höstkläder. Just det ja... Jag skulle ju inte shoppa något i höst!!! Men jag kunde inte hålla mig!!! Det är ju så billigt på Primark! Två tröjor och ett par skor blev det... Det blir till att ha på sig ett par lager kläder imorn igen under hemresan... När ska jag få resa normalt egentligen??? Till Rom om två veckor förhoppningsvis.
Det ska bli skönt på ett sätt att komma till Sverige igen för nu är det så mycket som kommer hända i skolan, volleybollen, lägenheten och möjligen lite utgång på det! Icke att förglömma heller! Idol och Top Model! Rafflande upplösningar där i höst! Sedan är det en del kläder som ska skickas ut till Traderakunder också så det är en del småpill att fixa med.
Planera in en helg att åka till sötaste H ska jag göra också! Saknar henne något ofantligt!!!

PoK

Kommentarer
Postat av: .: YennY :.

Hehe...jag har sett Top Model o vet vem som vinner;) Men ska inget säga:P Hoppas allt är bra med dig! Vad kul att du hittat dig en kärlek i England, men trist med avståndet. Vet hur det är att sakna! Hälsa Klassen o hoppas allt e bra med er alla. Kram Jenny

2008-10-03 @ 12:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0