Snart bär det iväg igen!

Imorgon bär det av till England igen för att träffa D och alla andra underbara människor jag inte sett på ett tag. Det ska bli så underbart att sätta sig på tåget och känna att jag är påväg någonstans igen!

Idag för övrigt började en ny kurs i skolan. Destinationsutveckling med Bengt Holmgren. Jag kommer seriöst innan kursen är slut. Vi fick sjuk många och tjocka kompendier att läsa och en del har jag packat ner i väskan till England, men känner jag mig själv rätt kommer jag inte ha läst en rad när jag kommit hem igen. Det är ju så mycket roligare att läsa Glamour och Cosmopolitan! Får nog lämna dem i lägenheten...

Vad har hänt annars? Jag har bokat hembiljetten från Nya Zeeland idag. Det blir ingen transibirisk järnväg för mig på vägen hem. Ekonomin och tiden säger nej... Däremot blir det en mellanlandning i Los Angeles och i London. Så efter den hemresan har jag flugit över Stilla Havet också! Nån gång ska det bli ett stopp där med. Gärna Hawaii eller Cook öarna... 

Dream on sista! 


See you tomorrow honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0