Solig dag idag

Hej hej bloggen,

Cheeeeesy... Idag skiner solen utanför mitt fönster och promenadtarmen rycker i mig! Drar mig nog ut så snart jag gjort min läxa, vilket nog betyder att jag inte kommer få min promenad idag...

Det känns fortfarande konstigt att vara tillbaka i Sverige, men paniken har väl lagt sig en aning. Bara att få prata med D nästan varje dag gör det hela mycket lättare och saknaden känns inte så stor. Jag har ju något super duper bra att komma tillbaka till!

I fredags var ju jag och M i Kungshamn på besök för att hämta mina kläder och filmer. Det var ju en hel del mer än jag trodde! Jag fick slängt en del kläder och även skor. Mitt hjärta grät floder när jag slängde allt, men på ett sätt kändes det så bra för det fick mig att inse att jag faktiskt snart flyttar till England! M var stolt över mig som så lätt kunde slänga massa skor. Hon skulle bara veta hur mycket jag grät inombords... Jag har ju så många minnen med mina skor! Vi träffade A och tog en fika på Smögenbryggan. Det var så kul att se henne igen! Min sötaste bäver som jag inte sett på flera månader! Sedan åkte vi hem till henne och kollade på hennes söta katter Aika och Karamell.

Igår var det klassfest hos V. Vi spelade Melodifestivalen 50 år och det var en väldans jämn match mellan lagen. Jag drack endast ett glas bubbel, men attans vad det tog! Det är då skillnad på sprit och sprit! Jag drog mig hemåt när de andra fortsatte ut i nattlivet. Kom hem, slog på tvn, la mig i sängen och somnade ganska snart. Vaknade upp några gånger och undrade vart min room mate S hade tagit vägen, men jag anar en bortamatch för hon är då inte hemma än! ;)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0