Vad händer i veckan?

Jag tänkte att jag skulle börja lägga upp ett schema varje söndag om vad jag ska göra kommande vecka.
Mest är det väl en påminnelse till mig själv, men det kan la va roligt för er att veta vad jag egentligen gör också!

Måndag
Klippa mig
Fräga håret
Dejt med M.

Tisdag
Skola
Volleybollträning

Onsdag
Åka till England

Torsdag
Inget planerat. Städa Ds lya kanske? Eller rasta hans hund?

Fredag
Lillchefens sista dag på kontoret. Komma och överraska?

Lördag
Lillchefen har säkert nån slags fest på Marlvern Road

Söndag
Slappdag med D (kom ihåg, detta är mina planer)

Jag tycker jag har en ganska go vecka framför mig med en massa mys och god mat på dejten imorn!

Och förresten! IFK Göteborg är nu Cupmästare igen efter 17 års väntan!


PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0