Ett år äldre

Den här födelsedagen var allt annorlunda mot de jag har firat i Sverige! På dagen kunde jag sitta ute i linne, leggins och solglasögon! Men o andra sidan börjar löven bli gula och röda och falla av träden här.

Trots att hösten och vintern närmar sig känns det skönt med lite kallare väder. Jag har ju haft sommar i nästan 5 månader snart! Men jag klagar inte! Jag ser fram emot att få driva ett hostel med A & M i höst och vinterklimat. Gå runt på hostelet i raggisar och tjocktröja. Just det! Mamma, kan du skicka ner ett par raggsockar till mig?  

Nu har vi bara en vecka kvar här i Nelson och det känns hur knepigt som helst. Tiden bara flyger förbi! Jag visste ju innan att det skulle gå snabbt, men inte såhär snabbt! Vi har haft fullt upp hela tiden verkligen! Men på ett bra sätt... Tack o lov har jag många månader kvar i detta land!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis! Och det är verkligen skit kul att läsa vad du/ni är med om. Ta vara på denna tid, och grattis till att ni ska stanna lite till ;) Ja, tiden går fort, och det gör den hemma i Sverige med vill jag lova =)Ca 10 veckor kvar till ett mirakel föds, eller så blir det tidigare eller 1 vecka efter. Beräknad födsel är iaf den 25/6. Så tiden flyter på, och våren har kommit till Lidköping. Ha det bäst och hälsa de du känner för =) Kramar

2009-04-06 @ 01:42:04
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0