Nu är vi framme!

På grund av tekniska problem blir det inga bilder denna dag. Men det lovar jag att det blir en annan dag! Kanske tisdag?

Nu är vi alltså framme på City Groove Backpackers i Auckland och jag måste säga att jag kommer få en toppensommar här! Det är ett alldeles lagom hostel som ligger i en park väldigt centralt. Här kommer vi (jag, Mikaela och Annica) alltså sköta hela kalaset. Inbokningar, städning, källsortering, vänlighet you name it!

Adressen hit är:
City Groove Backpackers
6 Constitution Hill
Auckland City
New Zealand

och telefonnummret är:
0064 9 303 4768

Så vad har vi gjort hittills? I förrgår åkte vi en sväng runt Auckland, över till Devonport och Mt Victoria. Igår åkte vi en guidad tur runt Auckland med Kiwi Experience och chaffören Dallas. Det var mestadels vad vi gjort dagen innan, men denna gång fick vi även klättra på Harbour Bridge! Ganska coolt ändå. Vi hade chansen att hoppa bungy också, men det får bli en annan gång när plånboken tillåter! Idag gick jag och mina compadres runt i Auckland och bara njöt. Det slutade med att vi satt på Starbucks vid Skytower i ca 4 timmar =). 

Tråkiga nyheter har jag också fått under tiden här. Igår gick min älskade farmor bort efter en lång tids sjukdom. Det var väl väntat, men när man väl får beskedet rinner tårarna okontrollerat...

Ikväll väntar utforskning av stadens uteliv! Blir nog en ganska lugn kväll, men å andra sidan kommer Evert och Therese på besök idag och med Evert blir det alltid bus! Jag rapporterar mer imorgon om hur det var.

 

Kommentarer
Postat av: sandra dee

hello! fan, ni verkar ju ha de asbra! va skoj! fick du mitt sms? det va inga problem alls i LA, du kan slappna av. Behövde inte heller checka om väskorna i london så det va nice. haha, ja skulle du gärna vilja veta va?! ne men han va gosig..... ha de så bra o hälsa de andra! puss o kram



tråkigt o höra om din farmor...

2009-04-20 @ 21:08:01
URL: http://sandrarubensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0