Då var det måndag igen!

Och jag har redan hunnit med ett Power/Cardio pass på gymmet. Jojomen! Kl 06.15 ringde klockan och det var bara för mig att pallra sig upp, på med kläderna och skutta till gymmet. Kanske inte skutta, men släpa fötterna efter mig iallafall! Det är rätt gött att komma upp en måndag morgon och komma igång med träningen, för annars kan det dröja bra länge innan jag går till gymmet.

Senare idag ska jag jobbar på PitaPit i heeela 3 timmar och sedan på hostelet från fyra till halv nio. Kommer nog bli en lugn kväll för vi väntar inga incheck.

Kanske blir det ett inlägg eller två ikväll, but I doubt it! Kommer sitta i kuddarna på mitt hostel och läsa Stieg Larsson på engelska. Hur kul som helst faktiskt!

When he worked at the tunnelbana...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad tränar du på för gym?

2009-08-24 @ 09:11:30
URL: http://yoijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0