Låt den rätte komma in

Eller som man säger här på Nya Zeeland "Let the right one in". Den såg Ingvarsdotter på hyllan i videobutiken igår och jag var ju bara tvungen att hyra den! Jag läste boken i höstas och ÄLSKADE den så förväntningarna var höga på filmen. Visst, jag hade hört att den inte skulle vara lika äcklig och rå som boken, men det är ju fortfarande en bra story. Men gud vad besviken jag blev! Inte konstigt att folk tror att svenskar är gråa och tråkiga när dom ser en film som denna! Hade jag inte läst boken innan hade jag nog haft svårt att hänga med i svängarna. Nä det där med svensk film är inget för mig...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan! En svesnk film i NZ säger du? Ska jag ta och kolla upp:)

2009-08-23 @ 22:48:24
URL: http://yoijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0