1 år har gått

1 år har gått sedan jag lämnade ett decembergrått Sverige

1 år har gått sedan jag senast såg mina föräldrar, släkt och vänner

1 år har gått och jag har gjort så mycket…

Jag har…

… spenderat 3 veckor med S i Thailand

… studerat Cultural Tourism i Nelson 3 månader

… sett ungefär hela Nya Zeeland

… gjort mitt första (men inte sista) skydive

… hoppat ett 134 m högt bungy i Queenstown

… besökt Australien för andra gången

… tatuerat mig

… jobbat som hostelmanager på City Groove Backpackers i Auckland i 6 månader

… tagit examen och blivit med titeln kulturturismentreprenör

… bestigit 2 berg

… åkt forsränning

… paddlat kajak i Abel Tasman National Park

… kört bil på vänster sida

… levt på nudlar och tonfisk i 4 veckor

… ätit middag i SkyTower, Auckland, 4 gånger

… gått på en sjudundrans massa bio med Circle of Trust

… blivit kär

… fallit ur kärleken

… fått många nya vänner

… saknat mina gamla vänner där hemma varje dag

… gjort ca 250 pita om dagen i 3 månader

… druckit oerhört mycket kaffe

… detoxat 2 gånger

… levt som en prinsessa i Auckland och som Askungen i Nelson

… insett att jag är mycket lyckligare i Nelson än i Auckland

… funderat på livet och framtiden oerhört mycket och kommit fram till att framtiden fortfarande är oplanerad till tusen


Kommentarer
Postat av: din vän(tror jag) ;P

Saknar dig!!!!

2009-12-16 @ 18:51:12
Postat av: Helena

Hahaha i like your lista!! Så e det med livet, det ska vara som ett vitt ark med massa plats att kladda på;)

2009-12-20 @ 01:07:55
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0