Aussie aussie aussie, oi oi oi!

På självaste Alla Hjärtans Dag tar jag min fina röda ryggsäck och åker över havet till Australien!

Första helgen spenderas i Sydney, troligen sittandes i Darling Harbour och läser en bra bok med en latte i handen.

På söndagen eller måndagen åker jag vidare till Melbourne där det vankas födelsedagsfest för J med dunder och brak. Synd bara ändå att jag inte åkt lite tidigare så att jag kunnat se Australian Open! Kanske en annan gång?

Ska bli väldans skoj att komma till Australien igen och denna gång en ny stad!

 vs.

Vilken stad vinner mitt hjärta?

Kommentarer
Postat av: Carrrooo

INTE ALLS AVIS! Unna dig nu mitt hjärta!

2009-02-04 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0