Melbourne

Nu har vi kommit till soliga Melbourne! Till skillnad fran Sydney dar det regnade mest hela tiden skiner solen har istallet! 2 dagar pa stranden och 1 dag i innerstan har hunnits med hittills.
Vi har aven hunnit testa pa utelivet som igarkvall borjade med att H och jag dansade polka a la midsommar ner for en gata, i mitten nagonstans fick vi gratis champagne pa X-Base och slutade med att S skjutsade mig 10 meter i en valdans rolig kundvagn!
Ikvall blir det utgang igen, men lite lugnare denna gang. Vi hade tankt aka in till stan for att testa pa nagon klubb eller tva!
Imorgon ska vi pa fodelsedagsfest till en kille S och jag traffade i Thailand. Snacka om att varlden ar liten... Det blir BBQ hos honom och vi hade tankt att visa lite traditionella midsommardanser med J agerandes som midsommarstang! Happy Birthday to you enna!
Annars ar planerna inte manga. Kanske aka Great Ocean Road och sola och bada annu mera!

Allt bra med er darhemma i kylan?

Kommentarer
Postat av: Carro

njut för mig med av australia mate!!!!!!!!!ahhh avis

2009-02-21 @ 23:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0