Sydney

Ja nu sitter vi har i Sydney med vara nyinkopta mossor pa huvudet. Anledningen? Det regnar ute... Trots regnet alskar jag fortfarande denna stad! Helt fantastisk atmosfar och staden i sig ar sa lattillanglig. Jag kanske flyttar hit en dag, vem vet?

Vi kom till Sydney i forrgar helt trotta efter en dags resande. Checkade in pa vart hostel och sedan var det godnatt!

Igar var vi runt Sydney i en buss och gick till Operahuset, Akvariet, Zoot och Circular Quay for lite fototagning. Pa kvallen gick vi till en jattemysig italiensk restaurang och at en jattegod skaldjurspasta!

Idag har vi inte gjort sa mycket. Ar just nu i Darling Harbour dar vi varit hela dagen. Vantar nu pa att tiden ska ga sa att vi kan satta oss pa taget till Melbourne. Ska leta efter en laddare till min mobil bara eftersom jag glomde den i Nelson...

Road trippare! Hur har i det pa nordon?

Kommentarer
Postat av: Elinor och Hanna

Välkomna till Melbourne! 30 grader och inget regn. Vi tänkte ta stranden imorgon i St Kilda/Middle Park. Vi misstänker att det är där ni kommer att bo så är ni i närheten så kan ni ju alltid försöka leta eller bara skicka ett sms. Syns snart!

Kram Hanna och Elinor

2009-02-16 @ 11:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0