Centre of New Zealand

Idag har vi gått, gått och åter gått! Jag, Anna och Annica startade dagen med en morgonpromenad vilket var väldans skönt och kom även på idén att vi ska ta oss till Centre of New Zealand någon dag. Dels för att få lite längre promenader och dels för att få upptäcka något nytt. Det skulle inte dröja mer än några timmar innan vi fick gå upp till toppen av det ca 200 m höga berget... Snacka om mjölksyra i benen! Jag var nästan förbannad på läraren som hade släpat med mig upp, men när jag såg utsikten lugnade jag ner mig lite. Det var otroligt vackert däruppe! Hav åt ena hållet och berg åt det andra.



       


Cultural Tourism Class of 2009!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0