Framme på Nya Zealand!

Nu har vi äntligen kommit fram till vårt nya hem på Nya Zealand, och det känns som att jag aldrig varit tröttare...

Nelson är helt underbart vackert och värmen är här! Inte lika olidligt varmt som i Thailand och det är faktiskt rätt så skönt. Idag var första dagen i skolan och det bestod mest av information, information och lite mer information. Vi hann även med en busstur runt stan och bekantade oss även med en återvinningsstation där det fanns möjlighet att köpa trasiga cyklar. Jag avstod tills vidare...



Imorgon ska vi åka till en Maori by och bli omhändertagna med en fisk och skaldjursmiddag som jag ser fram emot väldigt mycket! Inte M för den delen, men det är bara att blunda, tugga och svälja gumman!

         


Kommentarer
Postat av: Carrrrooo

brrrrun du är då! Din lilla gris! Vackrast av allla! Saknar dig massa!

2009-01-12 @ 13:51:24
Postat av: SUS

Hi! Har tänkt på Dig senaste tiden och undrar var Du var och vips fick jag alla news idag! Låter ju som en helt underbar höst och Thailand fantastiskt. Visst blir man lite avis! Hoppas nu att det blir toppen i NZ. Här är allt bra - trist efter jul när barnen åkt men får överleva. What happened to D? Nytt år så nya föresatser inför Beach 2009 så nu är det träning som gäller.

Take care och Stor Kram SUS

2009-01-12 @ 17:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0