Marketing Plan

Hej hopp!

Nu sitter vi här i skolan och skriver på vår marknadsplan för Grand Mercure Monaco Hotel and Resort som ska vara klart till imorn. Vi har allt kommit en bra bit på vägen och har bara finslipningen kvar. Läraren vi har i detta ämnet är svinlik Peter Haber när han spelar Rune Andersson i Sunes Jul! Dock med lite mindre hår...

Helgen var allt annat än lugn, men det är ju så det ska vara på semestern! Visst, det är ingen semester, men så mycket har vi inte att göra i skolan än. Tro mig, det kommer i slutet! Då ska vi ha ett litet projekt klart som ska sammanfatta hela tiden på NZ! Jag och A har världens grymmaste grej på G! Vill ni veta får ni fråga! Jag kanske svarar... ;)

Erik fyllde 30 i helgen och bilder från denna fest kommer upp vid ett senare tillfälle eftersom jag inte är vid min hårddisk för tillfället. Jag kan dock locka med en hel del goa bilder!

På onsdagar här i Nelson är det kareaoke på Little Rock och igår tog vi oss en sväng dit, men jag och tant M gick snart hem igen då det inte var något större drag. Dessutom hade jag inte tänkt sjunga ändå för min hals mår inte så bra för tillfället. Det är nog en förkylning eller två på gång! Men idag ska jag gå och handla mediciner så det står härliga till!

Roligaste grejen ever! Igår var jag och köpte lunch på The Swedish Bakery och vem ser jag inte där om en gammal arbetskollega från Smögens Havsbad! Hon jobbade på spat för några år sedan. Världen är då liten må jag säga...

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Carrrooo

Hahaha, så jädrans typiskt att världen är så liten. Man tror den är såååå stor, men BULL SHIT ;)



Vad ska du o A göra...? Blir ju super nyfiken!

pussar

2009-01-22 @ 14:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0