Jag är i planerarstadiet

Mamma och pappa kommer ju och hälsar på mig i December och tills dess ska rutten vara klar! Men som det mycket säkert kommer bli i Kiwiland kommer denna rutt inte följas till punkt och pricka, men en liten aning kan man ju alltid försöka ha!
Det jag har sett och upplevt på båda öarna vill jag att mina föräldrar också ska! Okej, kanske inte ALLT, men det mesta.

Evert: Hur lång tid tog det att åka till Milford Sounds från Queenstown?

Anna: Är det värt att åka till Coromandel?




Kommentarer
Postat av: mamma

Planera nu noga vi kommer att komma med önskemål innan hösten.

2009-07-28 @ 17:16:29
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: Anna

Heeej, nattamat på Göstas kan vara guds gåva till människan, det bästa som hänt mig, haha, händer alltså inte så mycket mer här hemma. Om ni åker till Coramandeltown kommer ni få er ett gott skratt, det var där vi bodde i zebra rummet och dom har hippie hus och tält.. haha, världens minsta lilla håla. sen åkte vi till hot waterbaech (kommer inte ihåg vart vi bodde?) det var coolt men sjukt mkt folk. även där har dom mkt segling och mycket annat bra. beroende på vad ni ska göra; helt klart värt ett besök. good luck. puss

2009-07-30 @ 20:39:19
URL: http://annaliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0