PitaPit

Jaa kära läsare! Er Karlsson har gått och skaffat sig ett extraknäck! Såhär gick det då till:
* Jag får höra från en av våra hostelgäster att PitaPit på Vulcan Lane söker deltidspersonal.
* Dagen efter tar jag vägen förbi när jag ska till gymmet och hade tänkt gå in innan, men på grund av en stoooooor folkmassa väljer jag att vänta till efter gymmet.
* Vid tretiden har jag gjort mitt på gymmet och går till PitaPit och frågar glatt om det möjligen är så att de söker personal?
* "Ja du kom då i rätt tid för det skulle komma en kille vid halv två, men han har inte kommit än. Vad gör du i eftermiddan?"
* "Jobbar här?"
* "Rätt svar. Välkommen!"

PitaPit är ungefär som Subway fast med pitabröd! Du väljer en pita, sallad, ost och dressing och tillslut om du vill ha den rostad eller inte.



Så igår jobbade jag 2,5 timmar och idag har jag jobbat 5 timmar. Fint... Passar ypperligt med pengar på kontot nu när mamma och pappa faktiskt ska komma ner och hälsa på mig i december! Hur kul kommer inte det bli?!

Kommentarer
Postat av: Fröken Liljegren

Det låter ju hur gött som helst! Grattis till dig! :-)

2009-07-06 @ 09:43:00
URL: http://annaliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0