Rock Horror Picture Show

Ikväll är det dags för bio med familjen igen! Denna gången blir det en gammal klassiker som jag inte sett på år och dar! Tydligen är det tradition att klä ut sig i diverse utstyrslar och detta diskuterades mellan mig och Ingvarsdotter igår påväg till affären. Vi kom fram till att hon ska vara transa och jag Susan Sarandon. Det kan väl inte vara så svårt att klä ut sig till?



Efter bion blir det quality time med Ingvarsdotter och planerna är Danny Doolans som är vårt favorithak nere i hamnen.

Imorgon är det dags för quality time med Hammarström då vi äntligen ska få se våra "men in short shorts"! Det är dags för rugby mellan All Blacks och Wallabys (Nya Zeeland vs Australien). Efter matchen blir det utgång med min M och Adam. OM dom pallar trycket det vill säga..! Dom brukar vara ganska bra på att gå ut tidigt och komma hem tidigt på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Ingvarsdotter

Yeeeah, quality time med Karlsson! Ikvall ska vi bli fulla pa bion och sen shaka loss pa Danis! Du o jaaaa baby! Fast jag hoppar garna att fa en drink over hela mig. igen...:) PUSS!!

2009-07-17 @ 02:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0