Vicky Christina Barcelona

Ikväll blir det filmkväll med pojken. Idag släpptes nämligen Vicky Christina Barcelona och jag var inte sen att köpa den! Dom hade till och med inte hunnit sätta ut den i hyllorna innan jag norpade åt mig ett exemplar..!

Jag minns det som igår när jag och Hammarström såg denna fantastiska film av Woody Allen på bion i Nelson och lämnade salongen med en helt otrolig känsla i kroppen. Ända sedan den dagen har jag velat ha denna film på dvd och nu äntligen är den min!!!



Kommentarer
Postat av: Brännässla

Wawawaaa fröken Jojo har skaffat jobb på ett GREKställe! Grekerna UPPFANN pita! ;) kram på sig!

2009-07-14 @ 21:25:11
Postat av: Bergwall

Ja förstår verkligen inte denna film, ja gilla den inte mkt faktiskt, men d beror la på att ja inte tycker scarlett e en bra skådis, snygg men icke bra.. Hon har liksom samma uttryck hela tiden, spelar på sin sexighet, fast för mkt liksom.. O sen gilla ja inte handlingen, ja tycker den e lite sjuk faktiskt.. men förstår dom som gillar den, lite väl mkt för mig alltså... jaha där fick du min åsikt ;) Allt fint då stump? puss

2009-07-16 @ 00:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0