Avocado, en bristvara?

Igår var jag på Foodtown och tänkte lyxa till det sådär på lördagkvällen med lax och avocado, men till min stora besvikelse (för ANDRA gången den här veckan) hade dom ingen avocado i affären... Denna underbara frukt/grönsak som jag hade sett fram emot så länge att få äta, men ack nej! Så jag fick bege mig hemåt med endast lax i påsen... Väl hemma packade jag upp min shoppingbag och gick ner till 5:an som är mitt och Ms erövrade rum för att kolla på ett avsnitt av Buffy Vampyrdödaren. Efter ett avsnitt blev jag hungrig så jag gick upp i köket för att ta min lax, men vad har då hänt? NÅGON HAR STULIT MIN LAX!!! Jag hade glömt lägga in den i kylen, men det stod fortfarande mitt namn på den! Jag gick bananas i både kyl och frys, men hittade inte min lax... Den (ursäkta mitt språk) JÄVELN som snodde min lax har väl varit finsmakare också och ätit upp laxen på en gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0