Det kom ett paket på posten!

Idag kom Carolinas efterlängtade paket till mig! Jag blev väldans glad när brevbäraren (eller kanske heter det brevbärerskan eftersom det är en hon?) gav mig paketet och frågade nyfiket vad det kunde vara. Jag sa att det var en födelsedagspresent och hon önskade mig genast "Happy Birthday!". Eh ja jag orkade inte förklara att det var ett tag sedan jag fyllde år så jag tackade och tog emot!

I paketet låg det gooooodis från Sverige (som för övrigt är slut...), skraplotter och ett jättefint brev! Ska snarast sätta mig ner och klippa och klistra jag med C!



 

Kommentarer
Postat av: Fröken Liljegren

Hahahah you wish! det kommer vara strålande sol!

2009-06-16 @ 19:51:49
URL: http://annaliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0