Fantastico!

Igår var alltså jag och la familia på Cats och det var hur bra som helst! Den var verkligen så bra som jag kom ihåg att den skulle vara! Och höjdpunkten var såklart när Grizabella sjöng Memory. Då fälldes det tillochmed en tår eller två och rysningarna gick flitigt genom kroppen.

Under pausen (då det för övrigt gått ca en timme och en kvart) lyssnade jag på tre tjejer som febrilt pratade om musikalen.
"Har den någon story?" "Är katterna hemlösa, eller har de hem?" Ja det var riktigt roligt att lyssna på faktiskt till en början, men sen blev det bara irriterande...


Kommentarer
Postat av: Eleniii

Jojo!! Jajamensan, vi var på spa och drack massa gratis vin tils halv fyra i morse, i takt med pianoklinkande a la Helena & Dybbel-Evert haha..riktigt kul va det!

Åh så du va på cats! Den var väl fin va? Haha vilken klockren kommentar från den där tjejen....

Grekland ska jag åka till i augusti, antagligen måndagen efter redovisningen, längtar! Vad har du för dig annars där nere?

2009-06-13 @ 15:16:50
URL: http://brannassla.blogg.se/
Postat av: me again!

haha dubbel-evert skulle det stå:P

2009-06-13 @ 15:18:06
Postat av: Jenny

Tack så mycket! Hoppas allt är bra och att ni njuter för fulla muggar =)

2009-06-13 @ 15:20:25
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0