Glad Midsommar

Igår var det ju som bekant midsommarafton och det var den tråkigaste jag haft i mitt liv tror jag. Ingen sill, ingen midsommarstång, inga små grodorna, ingen grill med kompisarna i sjöbue och inga blomsterkransar!

Vi hade planer på att fixa ihop en tillställning på vårt hostel, men på grund av bristen på sill, midsommarstång, och sjöbodar blev det inte mer än öh ja inget... Karlsson var i säng redan kl 21.30 och vid 22 tiden slocknade hon till ljudet av en snarkande karl.

Idag är det också ett år, ETT HELT ÅR!!!, sedan jag och M var uppe och hälsade på Ludvig i London för att fira midsommar. Då var det vi tre, Simon och ca 600 svenskar till som samlades i Hyde Park och firade midsommar.

Just nu önskar jag mer än någonsin att jag vart hemma och firat med alla nära och kära! Men det innebär bara att nästa år kommer det blir såååå bra!


Kommentarer
Postat av: 91:an Bergwall

Gla midsommar i efterskottet babe! :) Pusspusspuss

2009-06-24 @ 13:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0