Jag stannar

Gott folk, jag stannar på Nya Zeeland fram till den 3 augusti. 

Mitt liv har på mindre än en vecka gjort en helomvändning då jag i fredags fick reda på att varken M eller jag kan komma tillbaka till Golden Moments i sommar. Tankarna började genast vandra iväg. Ska jag stanna på NZ? Ska jag hem till Sverige? Eller ska jag försöka hitta något annat i England? Vad blir billigast? Vill jag hem till Sverige än?  

Nu har jag alltså bestämt mig för att stanna på Nya Zeeland i 4 månader till. Dels för att det är lättare att hitta praktikplats här, jag är redan i landet, det blir billigast så samt att jag faktiskt är på NYA ZEELAND! Vem vet när jag kommer tillbaka hit nästa gång?

Så alla ni vänner som hoppar av glädje därhemma (för nu har ni ju en ypperlig anledning till att åka hit), boka biljetten så ses vi waaaaay down under i sommar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0