Det bakas i huset

Just nu står Mamma Annica och Pappa Mikaela i köket och bakar bullar och kakor. Barnet Johanna däremot sitter vid datorn och uppdaterar bloggen och läser diverse nyheter på Aftonbladet.

Till min förskräckelse ser jag att Wernbloom ska lämna IFK???!!! Men det är nog bra för den killen att komma ut i Europa och visa vad han går för! Kanske blir det tillochmed lite speltid i Champions League?

Tydligen har även kungen passat på att fylla 63. Grattis i efterskott till honom!

Annars rullar livet på här på City Groove Backpackers. Jag har idag även ansökt om mitt Work and Holiday visum och för det krävs även en fullständig läkarundersökning som kommer gå på ca 1700... Känns ju sådär... Men det är klart! Inget är ju gratis nu för tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0