Wolverine

Igår var det biodejt med Mike! Eller ja dejt o dejt... Vi gick tillsammans iallafall! Efter många om och men hittade vi tillslut till biljettkassan i SkyCity Cinema på Queens Street. "Klart jag hittar! Jag var här för två år sedan! Du kan va lugn..." Eh ja det kanske gick sådär med hittandet... Vi var uppe på högsta våningen, nere på nedersta och sedan tillslut hittade vi rätt i denna labyrint till bio.

Vi skulle alltså se X-Men Origins : Wolverine eftersom vi båda delar intresset till X-Men filmerna.
Denna film måste ni bara se mina vänner!!! Helt sjukt bra! Helt klart den bästa jag sett på länge! Actionpackad, bra story och sedan är det ju inget minus direkt att man får se Hugh Jackmans bara bringa mestadels av filmen... Mumma mumma kardemumma!!!



Kommentarer
Postat av: Bergwall

Avundsjuk, såååå avundsjuk.....

Men ja väntar me spänning på den såkallade vanten.. Skickar adressen snart, snart... hihihi

2009-05-07 @ 15:23:29
URL: http://jayworld.blogg.se/
Postat av: Bergwall

nU har ja dregglat åt Wolverine, så d så ;)

2009-05-13 @ 14:05:57
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0