Grattis Norge!

Tacka fasen för live streamad tv över nätet! Imorses när jag började jobba blev det allt lite tjuvtittande på Eurovision Song Contest. Roligt för Norge att de vann, men tråkigt för Sverige som kom på 21:a plats... Det spelar nog ingen roll vilka vi skickar till tävlingen... Sverige blir bojkottade ändå! En Abbareunion kanske hade funkat?

Norges låt var helt ok, men ändå saknade jag något... Man väntar liksom på att det ska hända något, men det kommer aldrig. Jag är ändå glad att Norge vann och vem vet? Kanske är jag hemma i Sverige och kan åka till Norge på Eurovision nästa år?


Kommentarer
Postat av: Miss H

Ah jaa jag älskar den låten! Ju mer man hör den desto bättre blir den! Älskar jufs Sakis oxå;) Vem tyckte du va bäst där borta ifrån andra sidan jorden? Ajamen, tycker det låter kanon med Oslo 2010!! Hur går det med alla dina förkylningar eller vad det är??

Kramar!

2009-05-17 @ 15:37:53
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0