Jag hade ju en så bra rubrik...

Men den har jag sedan länge glömt bort!

Idag är det Sofiadagen och det har firats med en ypperligt god kladdkaka! Det var dock den sista på ett tag för idag började det nya livet! Jag och A har börjat på gym där de har kontroll var sjätte vecka med mätning och vägning. Tror det kommer bli hur bra som helst! Fast jag kommer nog ha mardrömmar om siffrorna inatt... Men som tur är sover jag breve M som säkert tröstar mig om jag vaknar upp mitt i natten och skriker..!

Igår var vi ju på Änglar och Demoner och den var bra, men jag har läst boken alldeles för tätt inpå för att veta exakt vad som ska hända enligt boken, men som kanske inte alls händer i filmen... Däremot vill jag ge en STOR eloge till allas våran Stellan Skarsgård! Han e ju så bra... Jag visste att han skulle vara med i filmen, men inte vilken roll han skulle spela. Blev lite förvånad först, men sen är han ju så talangfull så jag accepterade rollen! =)

Annars har det inte hänt så mycket. Var tillbaka hos doktorn idag för att få alla resultat och det visade sig att jag måste göra ännu ett blodtest... Så imorgon kl nio är det dags för mitt tredje på 7 dagar! Snart är jag nog lika tömd på blod som en människa som blivit biten av en vampyr...

På tal om vampyrer så är det en väldigt stor del av mitt liv just nu. Dagligen läses det i Twilight böckerna, det ses på Buffy Vampyrdödaren, Supernatural, Underworld med mera. Nästa varenda människa jag ser på stan har potential att vara vampyr. Och jag och Tom (en kompis från Nelson) har bestämt att vi ska bli vampyrer tillsammans när han kommer och hälsar på mig i Auckland.

Nä nu babblas det iväg på tok för mycket för att Liljegren ska orka läsa =) 

Vad har ni för planer för helgen?

Kommentarer
Postat av: Miss Liljegren

Hahaha du anar inte så rätt du hade, läste sista meningen och råkade se mitt eget namn! Vilken trevlig överraskning. Hum, undra om det stod något annat skoj i inlägget? =) Hur har man det? Puss

2009-05-15 @ 20:44:30
URL: http://annaliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0