Lugn dag

Idag lät tjejerna mig sova äääända fram tills dess att jag ville gå upp vilket var vid ett tiden! Sedan var det dags att pallra sig upp för att göra lite lunch som bestod av 3 ägg... Kanske inte världens bästa när man ska till gymmet i en och en halv timme efter det, men men! Det misstaget kommer inte göras om igen believe you me!

Efter gymmet var jag och A så grymt hungriga!!! Det blev ris, kyckling, grönsaker och Sweet Chilli sås till kvällsmat vilket smakade riktigt bra!

O ja! Idag fick jag köpt mitt efterlängtade Green Day album! Har lyssnat på det hela kvällen och det är så underbart att höra nytt material med dessa pojkar! Albumet är ganska likt American Idiot, men je ligart!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hörrödudu! Det blir inge om mitt femifemragg på bloggen, kankse inte är läge ;) whatever, det är gött att va hemma i Götet och en försmak på sommaren. När man kommer ut kl fem från krogen och det är ljust? Kan det bli med Smögen än så? <3 Hur går det själv me grabbsen? Som jag förstår finns en engelskman? :-)

2009-05-18 @ 21:05:31
URL: http://annaliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0