Produktiv dag!

Minst sagt! Jag känner mig nästan lika upptagen som Blondinbella, men på ett bättre sätt. Jag får åtminstone inga stressjukdomar av det hela.

Idag har jag hunnit med att öppna ett bankkonto, tagit ett nytt blodtest, nästan skaffat skattenummer (om jag haft rätt papper med mig), köpt ett par nya jeans, fixat nya dörrskyltar tillsammans med A och pussat på min engelsman. Ja mina kära vänner, det finns ett litet löööve intresse i mitt liv igen. Vi får väl se vart det leder!

Just nu spelas det poker för fullt på hostelet och det ses även på film. Egentligen vill jag bara krypa ner i min säng och läsa "New Moon" som jag är helt fast i, men enligt rykten så har vi ett sent incheck. Förhoppningsvis trillar damen in vid elvasnåret, vilket egentligen är försent för en Karlsson att vara uppe, men vad gör man inte för sina gäster!

Har inte tagit så mycket bilder den senaste tiden, men det kommer nog en uppdatering imorgon på de få jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0