Star Trek

Det är det bästa som hänt mig sedan Wolverine!!! Jag är inget hard core Star Trek fan, men har allt sett det mesta i mitt liv! Engelsmannen i mitt liv frågade mig vad som var bäst med filmen och skillnaden mellan denna och Wolverine och ärlig som jag är svarade jag att det faktiskt var lite mer hud i Wolverine och det faktum att Hugh Jackman spelar honom. Sedan är ju Captain Kirk en riktig godbit han me, men inte ens en bar arm visar karln!

När vi kom hem senare på kvällen kunde vi inte sluta prata om filmen för den var ju såååå bra!!! Vill se den igen! Vi funderar på att gå på tisdag igen för då är det billigare, men det kanske är lite over the top? Eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0