Vilken dag!

Dagen böjade med att jag blev väckt av M kl sex som skulle gå till jobbet, vilket iofs var ganska trevligt. (En puss hej då är ju aldrig fel på morgonkvisten!) Sedan hade jag sovmorgon idag så jag sova ända fram till kl tio! Upp, klä på sig, äta frukost, allt lugnt än så länge... Vid tjugo över elva lämnade jag vårt fina hostel och begav mig till gymmet där det väntades underbar massage i en timme, men innan jag hann fram ramlade såklart Johanna Karlsson i en backe och stukade foten, skrapade upp knät och förstörde nyaste jeansen!!! Det rusade fram en dam till mig och frågade om det gick bra, och det gjorde det ju faktiskt. Så jag tackade så vänligt för hennes uppmärksamhet och haltade vidare till gymmet där de frågade hur det var med mig och jag bad genast om ett bandage! De gav mig ett och sedan var det dags för en alldeles ljuvlig massage i en hel timme!

Efter massagen gick jag och köpte mig lite nya kläder för att trösta mig själv och även en kaffe på Starbucks. Väl hemma på hostelet möttes jag av två glada tyskar som kommit för att bo hos igen! Dessa två bröder har varit ute och bilat runt i 4 veckor sedan vi senast såg dem.

Dagen har väl varit bra, men denna fot och detta knä gör väldans ont för tillfället!!! Men nu ska vi ut och ta oss en öl/cider för det är Ts sista natt i Nya Zeeland.

Orkar jag ska jag gå upp tidigt imorn och kolla på CL finalen som borde sändas någonstans i denna stad!

Tills dess! Sov gott mina älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0