Det är så spännande!

Varje gång jag går in på mina klasskamraters bloggar läser jag om deras jakt i arbetsvärlden! Senaste nytt kom om Sandra som faktiskt numera är marknadskoordinator! You go girl!!!

Snart går jag också under titeln arbetslös, men jag har ett ganska mäktigt projekt på g! Hoppas bara det går igenom! Sitter i detta nu och mailar chiefen. Kan inte säga så mycket mer om det! Känner mig nästan som Blondinbella med alla hennes projekt som hon inte kan tala om och jag tycker verkligen det är hur löjligt som helst att hon inte berättar något, men nu förstår jag varför!

Om 3 veckor flyttar jag och tjejerna ur hostelet och beger oss iväg på nya äventyr. Som det ser ut nu kommer det bli åt lite skilda vägar, men iallafall i samma land tack o lov! Jag och Annica ska till Nelson och bo hos Sam i några dagar tills vi vet lite mer vart vi ska jobba och bo. Det blir iallafall Nelson med säkerhet. Tacka vet jag kontakter säger jag bara! Planen var först att jag skulle till M i Queenstown, men efter att ha blivit dumpad förra torsdagen ändrades planerna en hel del. Inget mer om dumpningen nu. Så är det, så var det, men kommer förhoppningsvis inte bli så i framtiden. Tycker om den pojken för mycket för det. Another time, another place...

Vad gör alla kulturturismentreprenörer nu för tiden? Vad är planerna liksom?


Kommentarer
Postat av: Hehe

Thanx mate!! Men kostar det? Det stod nått om att det är gratis i tio dagar och sen kostar det nått var det nu var per månad..



Asså ska du och Hammarström tillbaka till Nelson? Spännande=) Hälsa alla in our beloved nelson så mycket!!!

2009-10-13 @ 11:46:33
URL: http://brannassla.blogg.se/
Postat av: sandra

Åh, thanks johanna!

Fasen att ni ska till nelson, åååhh! GUD vad jag blir avis!

2009-10-14 @ 12:56:36
URL: http://sandrarubensson.blogg.se/
Postat av: HeHe again

Nu har jag fixat det!! Det fanns en annan som man inte behövde betala för, så nu är allt set and done=) Tack förresten=) Kände att jag behövde ändra lite i rufset hehe.. Vad händer annars där botra på andra sidan jorden? Är du singel igen..?

kram kraam

2009-10-14 @ 14:31:38
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0